Selasa, 11 Oktober 2011

TEMPAT PRAKTIKAL

Alhamdulillah ke hadrat illahi.. akhirnya sempurna sudah permintaan aku ke tempat praktikal..sebelum ni bermacam-macam tempat aku mohon.. dekat PLUS,SIME DARBY,FELDA,dan kedai2..ha tp sebelumuh aku bgtau la apa kursus yang aku amik...haha..baca bawah

Program : DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT & KOMUNIKASI (PROGRAMMING)


ha itulah aku punya kursus...apa mcam  ok x? ok la kan...aku sekarang dah semester 3 so semester 4 aku kena pergi Praktikal..agak serabut jugala nk mencari tempat praktikal ni..nek pening kepala.yela macam2 tempat aku mohon tp feedback diorang memang lambat.tp alhamdulillah aku daha dapat aku satu tmpat ni.. berdekatan dengan rumah aku elaun pun ada...hehe...brapa?? rahsia..jnji xkurang RM250 xlebih RM500... kiralah..detail seperti dibawah ni


klik gambar untuk paparan lebih jelas :)
itu sajalah yang saya nk kongsi hehe...

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails