Pages

Rabu, 14 Oktober 2009

Aku x TaU apA nk JadI paDa diRi aku SekRAng NIe...

Ermmm....HarI nIE aKU keCewa Kot...myBe DiseBAbkan SikaP PreJudis Aku NiE....ermm...aKU terLAlu sYAngkaN diA tp HAti aKu terDetiK mengaTAkan yaNg dIa cuRang diBElakangKu....Tp akU mAsih mEmpercaYAi dia..dAN akU harAp aGAr dia TeruS meMpeRCayaI aku uNtuk seLAma-lAmanYA....erMMM KepAla aKu seMAkin harI seMAkin harI semakIN beraT...huhuhu...TEnSIon saNGat2 denGAn pelbagAI masaLAh...MasaLAh dari SekolaH sAMpai Ar ke RUmah...NasiB baIk ada Orang Yng meNyayAngi aKU...boleh ar Aku citEr kaN masALaH akU kaT diA...erMM...aku HArap diA memAhaMi kEHendAk aku....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adeyhh..
yg trase uhh mesty r awek mu yg tercinta..hahah(tercinta kew?..pasan je!)
hmm...up to u lorh..
:)

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails