Pages

Rabu, 19 Januari 2011

TeKAnaN!!!

SAlam semua...hari ini aku sangat tension..bermacam2 tekanan yg ku rasakan...

first sekali tekanan yang aku nk sgt balik ke johor..sebab apa?? aku rindu ngn mak dan ayah aku... biar ar korang nk kata apa skali pun..aku mmg rindu gila ngn mak dan ayah aku... dah sebulan x melihat wajah mereka... insyaallah jika tiada apa2 halangan yg menimpa aku akan balik pada 27/1/11 dengan menaiki motosikal dari dungun ke kluang...x sabar rasanya nk rasa masakn mak aku...ermm walupun dah lama aku blaja di perantauan tp aku ttp nk makan masakan mak aku... rasa rindu aku kat mak dan ayah aku x terkata..susah untuk dikabarkan..

second pula aku punya laptop ni bengong!! rosak lagi..malas aku nk btulkan...bukan apa nnti nk kena install macam2 tu aku mals uh....ermmm apa yg aku bole buat sabar jew....lau btul2 dah xley guna baru aku format..huhu

third pula aku berdoa sapa2 yg amil NAT motor aku uh terima padah dia...diorang ni mencuri x fikir ke akibat berlaku kat diri diorang dan diri aku...nasib baik aku perasan NAT xdew lau xprasan aku rasa dar arwah aku skarang nie...disebabkan NAT saja bole arwah?? yela diorang amik NAT kat Gantang motor..lau gantang uh tercabut xmmpus aku??

fourth pula aku dah lama hidup single...xdew sapa2 ke nk couple ngn aku?? bosan ar mencari dan menunggu...lau ada pun diorang ni bukan serius...main2 jew...buat ati aku sakit...xpew la..baik aku blaja dulu...nnti2 ada ar jodoh...

fifth pula sampai sini je ar aku berhujah,,, aku nk g mandi... :P

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails