Pages

Isnin, 8 November 2010

PEMBEDAHAN DIAWALKAN

SAlam semua sekarang nie aku ada dkat spore...ermmm perasaan tkut mmg ada..aku nk cakap THANX kat m.cik aku bg pinjam dia punya broadband..dapat aku post kat sini...td naik flight kol 10 dan sampai dalam kol 11...pnat tunggu nk naik flight...hahaha..sbnarnya bukan xbole naik keretapi...bole tp disbbkan ini kmungkinan hajat terakhir aku an...mana ar tao aku xdew pasni.....ermmmm semalam time g HOSPITAL amik dokumen @ fail sakit aku doktor ada buat pemeriksaan kali terakhir....dan katanya sakit aku ni namanya ATHEROTHROMBOSIS... apa tu?? haha korang cari kat google ok...huhu...ermmm m.cik aku kata pembedahan aku terpaksa diawalkan tkot pyakit aku ni susah dibendung...HAHA setiap saat amat bermakna bgku....sekarang ni aku terperap dalam bilik sorang2...aku minta semua m.cik2 termsuk kakak angkat aku bg pluang kat aku bersendirian...perasaan aku ni tkot...yela dah nk mati....ermmmm ikutkan pembedahan dilakukan pukul 10.00 malam tp dicepatkan pukul 5 petang...awalnya...lepas nie akak aku akan amik alih blog nie....dalam masa 30 minit aku akan gerak ke hospital untuk buat persiapan pembedahan...aku minta maaf dekat korang especially BUDAK ITU...soryyyyy....


klau aku dah xdew aku minta doakan aku jew ok...thun lepas aku msuk spore aku happy sangat sebb dapat berjalan2...tp sekarang aku masuk singapore sbb nk buat pembedahan...tkotnya....ermmmm hope korang semua doakan aku....aku xyakin ar aku ley sambung hidup aku nie..ermmm malas nk berceloteh pnjng2 nie...haha...k la semua....SALAM

1 ulasan:

syera cik bulad :) berkata...

sy doakan awkk,
insyaAllah semuanya OK.
sabar ea :)

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails