Pages

Isnin, 29 November 2010

sweet and sour moments...haha

Salam kepada semua pembaca setia blog saya...terlebih dahulu saya mngucapkan terima kasih kerana mengikuti perkembangan blog saya demi hari ke hari walaupun saya ni jarang mengupdate blog..


ok saya ingin berkongsi sedikit kenangn manis masam masin pahit dah segala-segalanya kepada semua pembaca saya..
pada 28/11.10 aku bertolak ke kuala lumpur untuk menemani membe aku yg baik ini untuk berjumpa GF dia dan menyelesaikan masalah PTPTN dia...dalam perjalan ke KL macam2 ar aku berborak..dan nmpak signboard susur keluar Ke BANGI..dengan pantasnya dia membelok ke susur keluar BANGI...membe aku kata dia tau jalan BANGI..haha yg lawaknya smapi ke Bangi kitaorang sesat..terpusing2 jalan yg sama sbnyak 4 kali,,,,haha aku pun dah angin aku pun buka ar lptop dan tngok MAP..tngok Map pun aku xpaham..png gile...last kitaorang g BALAI POLIS untuk brjumpa dngan p.cik membe aku...

bile dah minta tolong p.cik dia keje pulak!!! tp p.cik dia yg berpangkat inspektor tu myuruh ank buah dia undercover kitaorang g Puchong..haha merasa juga jd mcm orang ternama...semua jalan lancar...haha...
ok stop smpai situ...and then dah smpai puchong aku pun g ar HOSTEL membe aku nie tido semalaman...yela jalan jauh la katakan..pNAt doe..haha....bile dah tido ptg uh...tup2 GF membe aku msej nk ajak kuar...aku pun nk berjalan juga an..aku pun dgn smangatnya bersiap2...

umah GFF membe aku uh kat sHAH aLAm..kitaorang mmg xtao jalan...tp nasib baik membe baik GF awek aku ada..bole lha dia tunjuk an jalan...ok kitaorang dah amik GF membe aku ni..and nk brtolak ke K.L..dengan xtao jalan kitaorang redah je...

PLAN 1 : ke MID VALLEY
haha.kitaorng bercadang nk ke MID VALLEY...pnat kitaorang pusing2 xjumpa2 mid valley..last2 kitaorang jumpa mid valley tp membe aku salah masuk jalan dan nk U turn punya la jauh...jd kitaorang cancel nk ke MID VALLEY

PLAN 2 : ke IOI MALL
pun sama juga....salah jalan

PLAN 3 : ke BERJAYA TIMES SQUARE
alhamdulillah kali ni kitaorang jumpa times square...huhu..berguling2 aku bile dah jumpa times square...dapat jalan2...dengan bgitu lama kitaorang berjalan2 dalam times square smpai kitaorang lupa kat mana kitaorng PARKING KERETA...haha lawak gile naik turun2x xjumpa2 last jumpa gak...haha...

ok now kitaorang balik....bile balik uh salah jalan ag..haha bnyak TOL yg kitaorang jumpa...anggaran jumlah TOL masa pergi daN balik ada lah dalam RM 10.00..huhu...

29/11/10....
kitaorang nk g KAMPUS membe aku nie...nk settle an dia punya status kat kolej tersebut sama ada sbagai pelajar ataopun tidak...kitaorang g tnpa sbarang masalah...then kitaorang nk ke KL SENTRAL untuk g pejabat PTPTN disitu...time nk g KL sentral ar kitaorang sesat smpai DAMANSARA..huuuuuu bgitu jauh..then jumpa degn berkat ksabaran kitaorang....

lpas dah settle maslh uh kitaorang pun hntar GF membe aku blik ke SHAH ALAM..kitaorang xsesat sbb dah hafal jalan...ngeeee~
.....skarang nie aku ON-THE-WAY balik ke johor.....

aku menaip benda alah untuk diPOST dalam blog ni dlam kereta...aku taip benda alah ni dari hentian dengkil dan sekarang berada di hentian senawang...haha...kejap je dah smpai kluang an..huhu....ok lha aku nk taip surat lak untuk membe aku ni...








Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails