Pages

Isnin, 6 Disember 2010

kepada KAMU yg suka kutuk2 orang...

Kepada awak..sya tau awak dah ada couple so xyah nk kutuk2 saya... aku harap ko happy ar dengan pemuda 1 tempat keje ngn ko...dulu kata xsuka ar apa ar..mcm2 cakap pasal dia..kata awek budak laki uh marah last2 couple juga..haha lawak ar ko ni..citer mmg gebang.. lain kali jgn cakap orang lain.. ukur baju kat badan sendiri ar..haha ko uh lagi gebang wei... aku dah masak perangai ko... silap ar lau aku nk pilih ko balik...silap2 aku pasni dpermainkan sbb uh aku xnk kat ko blik...tp ingt wei ko jgn kutuk budak2 lain.... cermin diri dulu...dan ingat lau aku dapat tau org yg aku sayng jd apa2 dsebbkan ko wei... dah ar buang masa dan current cter pasal ko...huh!! baik aku pujuk si dia lagi bagus...

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails