Pages

Rabu, 15 Disember 2010

Awk Nk tao?? saya sayang awak ketat2

salam semua.. hope koranng semua happy dapy ok...erm aku xtao nk buat mcm mana ag...al-kisah si kambing mengemOOOOOoo....si lembu mengembeKKKKKkkk... ermm aku suka dia..aku sayng dia.. tp aku xbole mmksa dia myukai aku..aku tahu dia masih sayang kekasih lama dia..mybe aku akan tunggu dia dalam sebulan dua lagi jika tiada respond aku akan menundurkan diri dari hidup dia...tp susah nk lupakan dia..aku pun xtao apa istimenya dia..mybe dengan sifat dia yg mnja buat aku tertarik dengan dia..xpela aku bg dia masa untuk selesaikan masalah dia dulu..kalau dia baca blog ni aku harap dia faham ok..mggu depan aku balik kluang mybe aku xdapat jumpa dia..sorry ye awak lau xdapat jumpa awak sb sya blik nnti pun bnyak benda nk dibuat..jika ada masa dan kesempatan saya jumpa awak k tp saya xjnji...

lg satu mybe dia blum myukai aku kerna aku baru je kenal dengan dia..tp sejujurnya aku cakap..lau aku dapat dia...dia la yg terakhir bg aku..walau siapa pun dia aku akan ttp tunggu jua..aku akan jaga dia dengn baik..aku xnk lukakan hati dia..aku xnk tngok dia ngis..aku pun pernah nangis...korang nk cakap aku xmacho sbb nngis?? korang cakap la...walaupun aku ni lelaki tp dalam hati ada taman babe~... aku dah lama keseorangan dan bnyak kali juga aku try tp xdapat..mybe aku jahat... xcomel...xhandsome... ye perempuan cantik untuk laki handsome je..tp lau korang pilih luaran salah ar korang... pilih ar ikut hati... aku akan cuba berusaha tunggu si dia dengan harapan si dia mjadi milikku seumur hidup aku..

jgn myukai saya sbb kasihan dengan saya atau sebb terpaksa... saya akan mencintai awak.. mungkin ada diantara korang cakap.." mula2 nk mmg mcm ni tp bile dah bosan tinggal macam tu je " aku xkan tinggalkan seseorang itu tanpa sebb ar... sbar2 aku ada had dia juga..

KONGKONG?? ye aku kuat mengongkong tp aku kongkong untuk kebaikan.. bukannya kongkong sbb cemburu..xdew masa ar wei..lau ko jeles sekali pun xbg awek/pakwe korang contact atau rapat ngan laki/perempuan lain belum tntu lagi korang nmpak apa yg diaorang buat blakang kau..aku cakap ni sbb aku pernh terkena...lagipun sapa aku nk kongkong dia...lain ar dia tu isteri aku.. wajib ar dia dengar cakap aku..kalau xdengar nusyuz ar jawabnya...

aku xtao nk post apa ag..nnti2 ar lau aku ada idea aku post ar k.. ermm
bye honey~
salam

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails