Pages

Selasa, 14 Disember 2010

TING TOng KEpala Gila...tidak TAo nk cREate apA

SALAM.... selamat pagi semua...dah mkan?? haha blum? g makan dulu baru baca blog saya ok..haha... ok arinie title aku pun xtao nk create apa...so aku merepek meraban je ar k..haha...ermmm kat sini aku ada kenal sorang budak yg cantik + manja.. dia ok.. now skarang dia jd membe aku.. nk kata satu kepala x juga sebb kitaorang bukn kembar pun..haha .. kitaorang kira NGAM ar juga... aku bru juga knal dia di laman web sosial FACEBOOK padahal aku dah lama add dia cuma malas nk melayan..haha...dia ni seorang dancers dan aku juga merupakan seorang peminat dancers..mkna x nya aku pun dancers for BREAKDANCE & SHUFFLE.. ermm semalam aku terasa amat bosan lg2 dapat tahu arini kelas aku start kol 3 ptg - 5 ptg..wahh syOoOkkk!!! beb..huhu...ermmm dengan pnuh kebosanan aku pun apa lagi buat ar pnggilan selama mana aku nk guna..haha...aku pun menelefon si dia...haha sbb aku rindu dia lg satu aku suka dengar suara dia yg merdu itu..bile kitaorang borak2 aku pun suruh dia nynyi..haha mcm mana aku bole tergoda dengan kelunakan suara dia itupun aku xtao..haha....borak2 jam mnunjukkan pkul 4..ha??dia terkejut... haha mana tidaknya lama juga kot kitaorang bergayut haha...mcm2 kitaorang borak..hehe..ha korang nmpk gmbar dia uh x? dia la yg aku mksudkan itu tedy YAYA...

U THANX SUDI LAYAN KEPALA GILA I NI PAGI TD tao!! SAYANG KAMU GILA2X muahhhhhhH!!

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails