Pages

Selasa, 26 Februari 2013

Motor :D

Sebelum ni aku ulang alik dari terengganu naek motor Suzuki shogun..tp disbbkan motor itu telah diambil alih..aku telah mengeluarkan modal untuk membeli motor utk jalan jauh.. YAMAHA RXZ.. dah lama aku idam motor ni,,akhirnya dapat juga.. :p

ramai yg kata risiko tinggi nek motor ni.. ye mmg risiko tinggi tp jiwa aku mmg dekat motor.. nk beli kereta mmg x mmpu.. aku ni bukan dari kluarga senang.. dulu aku mmg ada kereta.. atas sbb tertntu aku dah jual ... takpelah lg pun aku dah last smester dekat terengganu ni.. :D ...

tp aku nk bgtau aku ni bukan MAT REMPIT ok.. aku hnyalah penunggang motorsikal yg berlesen :D jgn tuduh seseorang itu mat rempit kerana dia menaiki motorsikal.. dan jgn pndang mat motor ni xkaya.. HAHA.. helmet sahaja boleh cecah RM 1600 tau.. (ARAI NANKAI) baru helmet.. jaket pula RM 350 (SUPERDRY).. haha

mcm biasa gmbar ada kat bawah :p


gmbar ni aku copy paste :D smart kan? sapa kata mat motor xpndai dress up??

bawah ni pula motor aku 








Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails