Pages

Jumaat, 8 Oktober 2010

Bad Romance SYIRIK!

Assalamualaikum w.b.t

Lagu beliau menjadi siulan anak-anak muda, masyarakat dunia. Mungkin perwatakan beliau yang mengeri dan menjengkelkan menjadi siulan semua. Tak lain dan tak bukan minah Si Lady Gagah la. Semua orang kenai dia ni. Berjaya menarik jutaan peminat dari seluruh dunia. Tapi sayangnya orang-orang Islam kita turut terjebak sama. Kasihan. Hentikanlah meminati Lady Gagah ini.

Sebab?

Mungkin ramai yang pernah terbaca perihal ini. Lirik lagu yang begitu mencurigakan.

Oh-oh-oh-oh-oooh!Oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh!Caught in a bad romanceOh-oh-oh-oh-oooh!Oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh!Caught in a bad romanceRah rah ah-ah-ah!Ro mah ro-mah-mahGaga Ooh-la-la!Want your bad romance
(Tak sanggup teruskan)

Penjelasannya :


Beginilah Rah dalam bahasa mesir purba bermaksud Tuhan.

Untuk lebih kepastian bukalah buku teks Tingkatan Empat dan cari di bahagian Tamadun Mesir Purba.

Freemason telah menelusuri dari dahulu lagi. Pada zaman Pemerintahan Ramses atau Firaun lagi, organisasi durjana ini sudah menyelit unsur-unsur dajal tanpa disedari.

Dan sudah tentulah tanpa disedari, orang ramai memuja-muja. Mungkin ada yang di antara kalian masih lagi tidak faham dengan konteks post ini. tapi bagi insan yang sudah menonton video the arrival di youtube. com pasti akan ketahui kaitan perkara ini.

Lirik lagu sebegini juga pernah berlaku dalam lirik lagu MADONNA. Saya tak ingat lagu apa, tetapi lagu itu pernah menjadi siulan ramai dan di radio kerap dimainkan.

Dahulu freemason menyelitkan unsur dajjal dalam pemerintahan kerana pemerintahan adalah medium yang sangat berkuasa dalam mempengaruhi rakyat,
sekarang, mereka mengambil inisiatif dan menukar cara mereka menyelitkan unsur dajal ke medium MUZIK dan HIBURAN keran INILAH medium yang SANGAT mempengaruhi MASYARAKAT hari ini tanpa mengira agama dan bangsa serta negara. Bukankah begitu?

Cara perjalanan Organisasi durjana ini sangat sulit dan sangat susah untuk orang ramai mengetahui. dan kini Alhamdulillah sudah ada insan yang MEMECAH rahsia mereka.

Tapi apa yang boleh buat. Freemason mempunyai orang kuat untuk tolong mereka.

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails