Pages

Khamis, 7 Oktober 2010

~Luahan perasaaN~

KENAPa aku rasa lain mcam je sekarang nie...ntah ar serabut ar pala otak nk fikirkan semua ni...ermmma ty pun xsedap..ermm adakah aku xsedap hati untuk menaiki ke bukit bauk yg berhampiran poli aku?? ermm atau banyak sangat assignment yg perlu dihantar?? atao aku dah cuak yg final exam semakin hari semakin hampir?? lastly, atao aku tiada teman untuk bermesra??cermmm arghhhh..tnsion kottt memikirkannya...

ermm dekat kampus nie tinggal ckit je budak2 dia..yang lain ramai balik..aku rindu ngan family aku..aku nk balik tp diorang xbg..yela lau aku balik pun ambil masa 7 jam nk sampai kluang dari terengganu ni..hmmm...knapa lah aku dicampakkan begitu jauh dari johor...huwaaaaa,,,

ermmm sorang2 pergi dari hidup aku..knapa yew?? perangai aku kew?? ermmm aku nk yg terbaik..aku nk kasih sayang..aku kurang kasih sayang dari family sejak aku berjauhan ngn diorang..dengan keadaan keewangan yg bole dikatan "OK2" boleh ar tmpung aku sampai hbis sem ni..ermmm...btapa bosan je aku arini roomate aku pun balik rumah dia..jauh gak..at melaka..ermm tp npe dia boleh balik..family aku xsayang aku kew?? ermmm fikiran serabut assignment pun malas...

tut..tut..tut,.... jam menunjukkan 20:26..ermm telefon ku berbunyi..ku lihat di skrin telefon dan terlihat panggilan dari ibuku..sedih aku..betapa rindunya aku pada mak aku...ermm aku jawab..mak aku berkata kenapa xbole print dokumen yg ada dalam pendrive?? ermmm :( so sad...ingatkn nk tnya aku sihat ke tidak..ermm tp xpela jnji dapat dgar suara mak dan ayah aku jadi ar...

p/s : hargailah family anda....

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails