Pages

Selasa, 12 Oktober 2010

VirUs BanyAk~

owhhhh noooo~......bnyknya Virus!!! owhhh tidak kusangka begini bnyak virus...ermmm bukan apa...ni roomate aku suruh scan dia punya pendrive..dia kata ada virus so aku relks dan cool...ingat kan mybe ada 2 @ 3 je virus tp tidak kusangka...rupa2nya ada dalam 100 lebih virus yg menginap didalam pendrive JENAMA KINGSTON...hohoho...terkejut gak aku...selama ni lau aku scan pun yg keluar 2 @ 3 virus jew...last amik ko...bnyak pula uh..hihihi...aku dah scan dan virus telah ku lupuskannya jauh2..hahaha..pasni aku nk format komputer....sebab apa??? budus punya windows nie...time gini ar dia nk corrupt ar apa ar...nk je baling lptop nie...tp aku syg sebb dia tolong aku bnyak buat assignment...lihat gmjbar dibwah




ha aku pakai Antivirus jenis AVG..huhu tengok terikh luput dia bile..lmbat ag an..hehehe...relaks2...nk tao bgaimana??? lu pk ar sendiri...

P/S : nk seribu daya xnk seribu dalih

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails