Pages

Sabtu, 23 Oktober 2010

GENTING HIGHLAND!!!

wahhh sejuknya!! itulah pengalaman pertama kali aku sampai d genting highland...huhu..perjalanan dari dungun ke genting mgmbil masa 6 jam..aku bertolak pukul 1 pg dan dan blik pukul 4 ptg..huhu..mcam2 pengalamn kat sana..mmg seronok...aku pergi berempat...roomate aku...dan dua orang ag membe blok...huhu...aku pergi ni pun xrancang...pada asalanya kitaorang nk kuar kat2 sini jew sbb kitaorang bosan gile..ntah ngan xsengaja mulut membe aku kata jom g GENTING?? aku pun ngan excitednya kata jom!!huhu..dengan memndu kereta myvi jenis auto huhu mmg syok la...walupun aku xbiasa..aku pun go ke sana..bawa punya bawa sampai ar kat R&R genting sempah berhenti rehat..kmudian naik ke genting...punya la sejuk...xtahan kesejukan aku at atas sana...time tu lapa sngat...mknn at ats mhal2..kitaorg g kfc pg tu...fuhhh sdap!!!...HAHA dah mkn kitaorg g check in ticket pelepasan msuk...huhu....akhirnya kitaorang berjaya...pada asalnya time masuk uh kitorng sesat nk cari tempat main go kart...tnya kat kaunter prtnyaan..ha!! baru jumpa...tunggu go kart ramai orang so kiraorng naik roller coaster...mak ai mcm nk tercabut jntung aku ni...tkot!!! haha..

lpas dah hbis main roller coaster aku g main go kart...dalam 15 minit baru dapat main sbb orng ramai...tp yg xbesh aku dapat keta slow....huhuhu...ermmm dah hbis uh main lak bnda yg tinggi uh...apa bnda tah nama dia..aku pun xtao..haha time tu lg gayat...

dah main mcam2 dalam uh kitaorang p makan kat McD...ada lak abg yg keje kat situ wat magik...tp magik bodo..hahaha mcam la aku xtau..kui3...aku kepenatan time uh...tp aku drive gak keta..haha...time tu hujan lebat....tp nk kejar masa punya pasal 140 km/h aku bawa...haha peduli apa...ermmm aku lepak makan kat telok cempedak makan kat sana....arghhh pnat sangat time tu...tido kejap..mata dah ok jom balik..haha kat dalam kete bergelak saja pk pasal roller coaster dan mcm2 ag yg kitaorang main...itulah pngalamn...dan alhamdulillah perjalann kitaorang selamat...ok la sampai disini coretan aku...

P/S : nk ke genting buka peta lau x ley sesat nnti...

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails