Pages

Isnin, 25 Oktober 2010

JGN BUAT AKU ANGIN!!! JGN BUAT AKU GILA DARAH!!!

Jgn Bajet baik dekat blog KO ar wei perempuan...ada brand jum face 2 face dgn aku mau??? jgn cakap blakang ( BLOG )...aku bukan nk ungkit ar...dulu time ko susah sapa tolong?? huh aku mlas nk berkira ngn ko tp skang nie ko dah pijak kpala aku nk pulak aku duduk diam...haha ko tnggu jew masa2 menanti...kau cakap aku mati xley mgucap?? hbis ko uh bole ke? doa qunut reti?? huh!! ko pk ko islam  dah perfect ar...maybe ko boleh kata ko solat cukup tp ko kuar pkai tudung?? dapat dosa serupa mcm xsolat...ko tau sehelai rambut halus lau nmpak bukan mahramnya brapa thun kat neraka??? cakap2??? huh xpayah cakap aku ar..ko jaga kain ko sendiri ar..ntah2 kain sendiri yg koyak xtao...wei stkat lau aku nk jtuhkan hbungan ko ngn faiz dah lama aku buat ar wea...cuma aku kata xpyah nk balas dendam...ada satu bnda ko xpnah tao..HAHAHA...get ready for my plan...sekali lagi aku dgar cerita pasal aku kat blog ko insyaallah aku bole buat family ko meninggal...lagi2 ayah ko...maybe ko kata ko redha maafkan aku tp dalam hati ko tu xpernah nk maafkan aku...aku tau ar wea perangai ko yg suka balas dendam...tp ingat..aku dgar jew nama aku kat blog ko pasni...SIAP AR KO!!! xdew sapa boleh mghalangkan aku membuat jahat kecuali allah... KESABARAN ada hadnya... INGAT !! jgn buat aku gila darah...lau nk hidup lama diam k...tau perangai aku an...aku ni pntang dicabar...sekali aku dicabar siap ar ko...ko nk cakap aku dayus ke apa ke lntk ko ar..ko kutuk aku sedap2 aku gak nk tahan sakit hati...tp kali nie tiada maaf bgmu!!!

1 ulasan:

Muhammad Faiz Daniel berkata...

Zul: menerima dia adalah lebih baik. lebih baik mencintai seseorang yang berhati ikhlas mencintai dari orang yang suka mengambil kesempatan. walaupun aku tahu. hati dia masih untuk kau. at least dia ada hati. hati dia setia. setia untuk kau. kalau kau nak kan dia. untuk pertanggungjawabkan apa yang korang dah buat dulu. aku terima. aku hanya mengambil tanggujawab. aku mencintai dia untuk siapa dia yang aku kenal. kau tak cukup kenal dia. aku kenal dia dari aku form 6 lah dia memang baik. betul der. kalau harapkan rupa. ada yang lebih cantik. tapi nak cari isteri kalau takat muka saja cantik aku ramai calon lain. tapi dia special. dia baik. pernah kau jumpa anak-anak muda yang sebaya dengan dia pergi rumah anak-anak yatim buat amal. aku salute dia. susah payah dia untuk orang-orang yang dia anggap adik. beruntungnya aku. bukan kerana suci tak badan dia. tapi sucinya hati dia. fikirlah k

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails