Pages

Jumaat, 8 Oktober 2010

Jogging ke Bukit bauk

KRinGGGGGggggGGGG!!!!!! jam menunjukkan kol 6 pg...arghh relaks ar baru kol 6pg...jnji ngan diorang pkol 6.30...zerrrrzrzrz...zerrrzzzzz,,,zerzzzzz (telefon bergetar)...kol 6.37 sambil memerhatikan ke arah jam dinset..HA?? aku dah lmbat!!! bergegas ku siapkan diri....zoooommmmmmm!!! 6.40 aku siap..king2 ( sound effect) aku jumpa amin...amin kejut zaim cepat..ASSALAMUALAIKUM! tuk!!!tuk!!! tuk!!!....
zul : zaim jom g jogging...
zaim : ala malas ar...
zul : la semalam ia2 nk pergi skarang xnk lak...cpat mandi kitaorang tunggu..
zaim : aku malas ar...
zul : confirm xpg??
zaim : yup
zul : k ar aku chow dulu...

kemudian aku jumpa ngan helmi...zuupp!!zupp!! kitaorang smpai pintu blakang..
helmi msg diorang...

helmi : mna korang?
sue : bg kitaorang 2 minit...
tunggu punya tunggu x muncul2 ar...ermm 10 minute later...ha tu diorang..
ala!!! diorang jalan bukan nk jogging..ermmm xpew ar....relaks...
kat bawah nie ada ar 2-3 keping gmbar yg sempat disnap...nk tngok?? angguk dulu nnti di kuar..
 ni menara yg kedua sebelum sampai puncaknya..
 pemandangan indah dari atas bukit bauk...ketinggian xpasti..tinggi klcc kot

 CINCIN..tangan dsponsor oleh sue..camera dsponsor oleh aku..hehe
 3 DARA!! duduk ditengah jalan..lalala ( nyanyi )
 posing candid kew??
 sue & wani...sempat lagi tu
 dari kiri hana.ika.aku.hilmi,wani.amin..yg amik gmbar ni sue
mata aku fault ar...benci2..
 ciss..fault ag gmbar aku..mata tertutup..
 no komen~ mata fault ag..
 cuba tengok amin,,,nun jauh disana..haha...aku & ami ngah promote gg..hana promote air..wani mcm nk tido pun ada...ika lak pose gangster

 agaknya aku xley amik gmbar kot...mata asyik fault jew..benci3x
 cute x muka aku..haha...ami keletihan tp aku steady... wani melihat sapa tu??
 ika ko nie amik gmbar time hana tido..hahaha
 amin kepenatan
 berjaya sampai diatas
 muka letih..haha tp bile dapat tngok pmandangan indah terus xpenat
 amin nk juga amik gmbar an..hehe
 sempat lagi uh sue nk snap gmbar...xpew sue sekali sekala an..
 aksi 18 tahun ketas...aksi merbahaya menyebabkan penyakit muntah2..cery bery dan sbgnya..haha!!
 sampai juga ko...hahha..ingatkan x follow aku g bukit bauk rupa2nya dia pergi ar
 mesyuarat yg dilakukan
 jom bergambar..haha...blakang uh pejabat TM yg berada diatas puncak bukit bauk
pmandangan dari bukit bauk...best x??

P/S : jom mendaki lagi..baik untuk kesihatan!

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails