Pages

Selasa, 19 Oktober 2010

Briged MUda Rela!!

TAhniah Kepada Pasukan briged Rela Muda....td aku terpaksa pergi ke Kursus... aku xtao kursus apa...aku pun pergi jew ar..haha last2 dapat tau kursus untuk pemilihan Briged Rela Muda...huhuhu...ermmm aku minta maaf tp aku mmg xberminat...tp aku bg sokongan kepada rakan2 ku untuk msuk ke pasukan tersebut tetapi aku tidak...ha bukan aku xnk tp aku ada sebab xbole masuk..huhu syarat2 dia :

WARGANEGARA MALAYSIA - AKU LEPAS
UMUR 16 TAHUN KEATAS - AKU LEPAS
SIHAT TUBUH BADAN - INI AKU X LEPAS..

ha sebb uh aku xmohon..huuhuu..tp apa pun thanx kepada RELA sbb bg makann dn minuman FREE!!
huhu,...kitaorang dapat NASI DAGANG special rela..dengan air MINERAL botol ... nasi dagang berlaukan ikan tongkol...perhhh masyukkk!!! sedap!!! rugi sapa x join....ermm

P/S : sApa yg nk masuk uh boleh la pergi ke pejabat rela sendiri untuk isi borang...bawa gmbar saiz passport dan photostat I/C.

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails