Pages

Ahad, 19 September 2010

Aku kna palat doe!!!

HaHa ini lah bahana daripada aku nganjing diorang semalam...arinie diorang lak kenakan aku...fuhh!! kcik aty aku ( time aku buat x ingat lak perasaan diorang ) padan dengan muka aku...haha.. diorang jeles aku dapat kasot raya baru..waaa lg panas ar aku diorang nganjing aku beli kasot baru ( beli salah xbeli salah )...then aku malas layan diorang..aku cabut kelas awal...then diorang col aku...tut!!! tut!! telefon aku berdering + bergegar = ada panggilan la..aku pun angkat..

zul : nak pew??
wan : makan kat luar jom? mu d mna??
zul : aku otw kuar ni...tubik ( kuar ) duit dari bank
wan : aku dtng jap ag
zul : orait

plupp!! letak call [ hehe :-)]
aku pun terus g warung depan poli...apa lagi ngup!! ngap!! ngup!! ngap!!
erkkkkkkk!!!! kenyang suda...

p/s : kepada fiza sory xdapat makan dgn ko...aku makn ngan dak2 laki td..pasuh aku ada problem..( masalah kesihatan )

chell~

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails