Pages

Rabu, 22 September 2010

RAGAM adik beradik DIPS1-S4

Haha inilah ragam2 akak2 dan abang2 aku..haha kitaorang sebnarnya membe..tp kelas kitaorang nie special ckit...kitaorang dah anggap membe kelas kitaorang nie dah macam adik beradik...hihih gelaran aku dalam kelas nie adalah ADIK..bukan yg bongsu tp yg second last..nak tao sebb apa dapat pangkat adik?? tarikh lahir aku 24/12/92..dan adik aku yg bongsu lak 01/01/93..hehe.. ni aku nk cerita gelagat abang dan akak aku bile arinie xdew kelas programming princinple (PP), kelas bi dan agama..mulanya begini kitaorang dapat inform yg kelas BI xdew so kiraotang dah happy..haha..and then kelas PP pun xdew  smpai mggu depan  sebb lecture kitaorang g kursus..lctrure agama kitaorang cuti bersalin so kitaorang mgharap lctrer  ganti je...lao dalam 15 minit lcture gnti xdew kitaorang akn balik....HAPPY!! tp bilew exam semua garu2 kepala mencari kutu..haha..

tp bilew dapat tao kelas pp xdew kitaorang adik beradik g makan dekat kantin..tengok pic bawah nie

haha..ntah apa2 lak akak ayu edit nie...tapela ni kan suami dia yg tercintang itu..huhu..abg long jd model air kotak sementara aku nk posing muka..wawawa...

yang ni pula akak wani ngan abg hilmi...akak ngan abg yg nie garang..diorang xsuka aku...tp abg hilmi garang2 dia pun satu je yg buat aku gelak..dia pondan tao!! awwww!!! haha..tengok tajuk dalam gambar itu?? FANTASTIC ME!! dia yg fantastic tu sebnarnya akak wani syok gile tngok abg hilmi makan...ada tangan tunjuk peace itu adalah tangan aku...weeeee!!! nk tao knapa akak wani tengok abg hilmi begitu?? akak wani nk abg hilmi suapkan...heee!! GOSIP3x...


gmbar yang ni pula abg hilmi dan akak wani serta abg rain dan abg bob jadi duta nasi goreng ke negara perut... so diorang pun ada sesi bergambar...sementara itu diorang mengadakan contest siapa makan bnyak dia dapat nset yg dpegang oleh akak wani..dan pemenangnya adalah abg bob...kenapa BOB? teriak abg rain dgn kuat!!! tngok abg bob besarkan badan dia haha sebab itulah dia menang..abg rain bgitu kecewa kerana tidak dapat nset itu shinggakan sanggup membotakkan kepalanya sebagai tanda protes ke atas abg bob..

haha...abg hilmi kena tangkap kerana berskandal dengan abg akmal...abg akmal sudah famous dengan panggilan GAYGOLOK..so abg hilmi yg tidak than telah membayar abg akmal untuk menemaninya melepaskan kerinduan...dan ketika berbulan madu abg hilmi telah dikesan oleh pihak media dan telah diadakn sesi bergambar..abg hilmi begitu malu sehinggakn kini dia tidak muncul di hadapan adik bradik kitaorang?? GPS lost...


k sekian cerita dongeng dari adikmu yg tercinta...wawawawa

p/s : jangan MARAH!!!!

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails