Pages

Isnin, 20 September 2010

FINAL EXAM dah nk dekat..

DUP!! DAP!! DUP!!! DAP!! ( bunyi jnatung tao bukan jam )...taku mmg cuak lao degar dah nak exam...mana tidaknya 2 miggu cuti raya...semua dah format otak sampai nek cuti pun sampai lupa nama membe ( sapa mkan cili dia terasa pedas xkan makan cili terasa manis lak ) haha....apa yg belajar sblum ni pun ingat2 lupa...huhuhu nseb bek aku x format otak aku...aku cuma lama xupdate..hahaha...

~mentang2 dak komputer mesti apa yg dicakap mgenai komputer..hehe~

td ayu bgtao aku kita amik 3 paper je final exam nie..aku dengan xpercaya nk tgok jadual uh...ayu tunjuk OMG!!! aku dah happy gilax sampai nk lompat smpai siling...hahaha..dalam kegembiraan uh aku terdengar EN. FAIZAL mengatakan subjek MATEMATIK ada msok final..oh tidakkkk!!! semangatku terus DOWN!!..hehe ( AKU NIE PEMALAS )

dibawah jadual yg disnap oleh PHOTOGRAPHER terbaik MISS AYU


bg yg xtahu aku akan bgtao..

F1029 - PROGRAMMING PRICIPLE ( NO MATRIK AKU GAK )
F1031- COMPUTER HARDWARE
F1030- DIGITAL LOGIK

HEHE dah tau kan?? pandai korang..

P/s : belajar rajin2 k... :-)

2 ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails