Pages

Khamis, 16 September 2010

ROad tour Berhari RAya to MUAR-MELAKA-JOHOR BAHRU-KOTA MASAI-KOTA TINGGI

Hari yg paling ditunggu oleh aku..besh sanat2 dapat berkonvoi...30 orang yg berkonvoi...dan hari ni jugalah hari aku melepaskan stress...kpda semua member2 aku nk ucapkan thanx coz dapat mnjayakan PLAN untuk beraya..tetapi kebnyakan yang dirancang tidak menjadi dan bermcam2 masalah yg dihadapi tp semuanya dihadapi dengan tabah...dan alhamdulillah dari perjalanan pergi hingga balik tiada masalah yag dihadapi oleh aku..amin!! didalam keghairahan berkonvoi uh ada la juga aku berlumba..tension!! dalam 20 lebeyh biji motor aku hnya dalam top 5 saja...huaaa tp xpela asalkan moto aku yg STANDARD uh dapat cecah 140km/h..huhu...tp aku mmg xpuas hati dengan wave S 125 yg dapat meningalkan catalyzer RXZ walaupun dengan membawa pembonceng..dibawah adalah gmbar2 yg sempat diambil
gmbar yg diatas hnyalah separuh daripada yg pergi ini kerana time ini ada lagi yg belum sampai kerana pergi membetulkan motor dan ada juga yg sesat..hehe :-)

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails