Pages

Sabtu, 25 September 2010

Happy bufday to En. Faizal, along & nabieha

HOhohohoho!! happy bufday!!! KECEPEKKK!! kek kena kat muka..hahaha..,mcm2 ragam abg dan akak2 ku sekalian.. huhu..ok apa2 hal dulu aku ( adik ) nk minta maaf sebb dah dua hari kot xdapat update blog disebbkan maslah kesihatan..orang2 tertntu je faham aku sakit apa..huhu...

ok 23/09/2010 berlakunya peristiwa yang tidak disangka2 oleh encik faizal, abg long dan kak bieha..mulanya en.faizal baru nk ajar kitaorang sujek matematik..tetapi bile dia nk mengajar je..HAPPY BUFDAY TO YOU!!2x HAPPY BUFDAY TO en faizal,along dan bieha...HAPPY BUFDAY TO YOU!!!..hahaha dengan senyuman abg long,kak bieha dan en. faizal sampai ke telinga..hehe..selepas daripad itu kitaorang pun berlari2 melarikan diri daripada krim dan tepung..haha muka semua dah mcm kuih tepung yg dah nk digoreng jew..hehe..hari itulah hari yg paling istimewa dan mengembirakan aku..huhu..

 Dari kiri bob,kemal,aku, dan En.faizal
 sapa curi kek ni??? 
 Mkanan ringan yang bakal dicuri oleh seseorang ( aku dpat cap tangan )
 posing time..kak sofia jgn perasaan ea..orang amik gmbar kita bukan akak..hahhaa..jangn marah
 aku tengah membajet comel tapi xbole!! 
 salah seorang ketua red indian..brrrrrrrr!!!(iklan coke)

 Ini merupakan anak didik red indian..bieaha mcm xpuas hati ngn fiza jew...tp fiza yg dalam ketajutan membuat muka ceria..

 en faizal diapit oleh shima, fiza,ayu (ahli red indian ) dan bieha
 time  ni upacara tepung tawar..haha..hbis semua orang kena tepung..siapa yg melarikan diri akan terus dikejar hingga jayanya..

 gmbar ini ditangkap oleh mamarazzi...gmbar panas diatas hnya untk keluaran blog sahaja..
Tok wan telah bermain polis entry one to jaga dengan nenek tp nenek tidak dapat mengejar tok wan..nenek meminta bantuan salah seorang pasukan red indian untuk menangkap tok wan dan akhirnya tok wan telah dibanteras dengan jayanya..hahaha!!
 setelah menyepahkan kelas sekarang masanya budak2 milo mengemas kelas ini
 ah cong bejalan dengan semangat untuk mengemas kelas...ah cong merupakan salah seorang budak milo yg bertugas mengemas kelas                         

ah cong tengah membetulkan kerusi yg patah setelah diduduki oleh bob..
 abg ami auuuuwww!!! temgah mnyapu ke;as sampil diperhatikan oleh ah cong dan kak da..yang pakai baju biru itu bergosip ke?? kemas ar wea!!
 sesi bergamabar dengan budak2 milo..(nk jugak bergambar)
 krew budak2 milo..
 abg botak2x!!! ditengah jalan...pegang pnyapu sambil berkaraoke
 sesi fotografi bersama along(mangsa bufday)
 aik?? mcm mana ika ley ada ini?? impossible
 along dengan ayu..( couple bahagia )
 ika melarikan diri agar mukanya yg cantik tidak terkena tepung atao krim...lari2x jgn xlari..
 dari kiri ika, ayu, along,aku,wani,bob,syahrain,hilmi,akmal,dan ah cong
perhatikan gambar bob...bob GAY kew?? knapa dia nk jilat aku??eeuuuwww..ha baru teringat kat pp aku an ada krim so dia nk krim uh kot...betapa  sweetnya muka aku an sampai ada orang nk jilat muka aku..( bob dalam mood kelaparan ketika itu ) 
 akim merupakan mangsa yang tidak mengetahui apa2..haha xpasal2 kena tepung..sory akim
 akim berfikir mcm mana nk kenakan diorang nie sambil mengaru kepala yg banyak kutu
 mood : lepak...kepenatan!!
along tersenyum kerana bukan dia saja mangsa keadaan tetapi akim juga..

p/s : akak2 dan abg2 sekalian jgn buat celebrate mcm diatas kat adik ea...haha!! (takot) 


Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails