Pages

Sabtu, 18 September 2010

my frend at poli untill diee!!!

ni namanya syahrain orng pngil bill gates @ achik..dia kembar aku (dekat poli jew )..suka buat lawak bodoh..tp apa pun dia membe aku terbaik dari ladang...wawa!!
ni namanya hazni..kitaorang pnggil dia along bukan sebab dia ceti along..sebab dia yg TUA dekat seksyen kitaorang..walaupun dia TUA tp satu kepala beb!! haha..
yang ni pula namanya nadia..xberapa nk knl sbb kitaorang dalam proses knal antara satu sama lain...hehe...membe je k..haha yg lebeyh tngok jodoh haha!! ( sory nadia )..hehe aku harap dapat membe ngan ko..xnk gado2...
hehe...budak tomey tiut at bawah nie namanya afiqah haziq..aku knal ngan dia spesel ckit...hehe mulanya aku nk knal dalam bas time uh kitaorang nk balik poli...tp disebbkan aku ni pemalu so terlepas..tp aku xmgalah wea..aku cuba jejaki dia menggunakan GPS ( haha..gurauan )..aku soh membe carikan..smentara soh membe cari aku try cari dia at FB..hehe jumpa gak ngn dia dan dgn cpat aku tkan butand ADD AS FRIEND...hehehe..dalam 3 minggu kemudian membe aku jumpa dia..aku berkenalan smpai skang..hehe...walaupun kau pendiam tp ko beshhh!!!

hehe yg aku xletak jgn kecil aty...cuba ar try membe ngan aku k..:-)

p/s dari pnaja : biar la kita ramai membe..tp pilih ar membe yg dapat bantu kita time susah..mmbe yg akan ingat dekat kita...huhu...

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails