Pages

Selasa, 21 September 2010

PERANGAI BUDAK2 LELAKI DIPS1-S4

ok2..aku nk cerita pengalaman dalam mengenali perengai kawan2 sekelas aku di POLITEKNIK INI..dalam kelas aku ada 31 @ 32 org..aku xpasti..hehe ( pelupa an aku..bnyak makan kuih semut )

lelaki ada 11 orang dan yang perempuan korang cuba kira sendiri..pandai matematik an..hehe aku kurang pandai sebb uh aku suruh korang citer...ehhh ngarut lak aku ni..ok2 straight to the point..aku akan nyatakan sorang demi sorang prangainya ...tapi aku harap korang JANGAN AMBIL HATI YE!!! ambil jntung jew..

Mula2 nk dimulakan dengan siapa yew?? hehe...( sapa mangsa aku?? ngauuMMmmmmMM )

AZNI ( ABG LONG ) = nama je abg long tapi perangai mcm budak2 pun ada..tp dia baik ngan aku walupun kadang2 suka pakat2 kenakan aku..tp lau xda dia mungkin kitaorang x aktif untuk berjalan2 keluar..nk kata pemalas x juga..tp boleh lah dikatakan juga..hehe

SYAHRAIN ( BILL GATES ) = dia nie suka buat lawak dalam kelas aku pun x tao apa lawaknya...tp bg aku dia buat lawak dengan muka yg seposen...muka relax tp bile dia cakap budak2 akan ketawa...dia ni agak rapat ngan aku...aku rapat ngan dia sejak pergi ke besut seblum raya..kitaorang dpt gelaran kembar sebab :- 

1.beli baju yang sama ( bukan gay atao couple k ) 

huhu..tp dalam masa nie mood dia kurang ok sebab rambut yang dia banggakan selama ni sudah ditebang oleh pembalak HARAM!! ( PA kitaorang )

SYAHID (BOB) = bob nie aku blum hafal lagi perangai dia..tp yang aku tao dia ni kekadang touching gak..jiwang pun ada..haha tp dia dia penghibur kelas...seorang yg suka masuk lambat ke kelas..hehe tp kadang2 cpat..

SYAZARWAN (WAN) = wan nie roomate kepada bob..haaaa...wan nie baik orgnya tp kadang2 bunguks pun ada..wan kalau bab duit xda hal...wan pinjam 100..wan akan kata ok...wan pinjam ain..nnti dia kata NAK PENUMBUK??? ohhhh tidakkk ..haha gurauan je wan..hihi..

FIRDAUS (BOS)= Kitaorang bg gelaran bos sebb dia ketua kelas..padahal dia punya usia lg muda dari kitaorang...firdaus ni orangnya ok bg aku tp bg budak2 kelas aku xtao ar...bg budak2 kelas yg selalu xpuas hati ngan ketua kelas korang jgn ar korang amik hati yew.. dia sebenarnya ada masalah kesihtan+masalah keluarga..tp kadang2 aku pun tak puas hati gak..ko ni bos jgn malas sngat...budak2 kelas kata ko pentingkan diri so ko kurangkan la yew..aku xnk kita sekelas ada yg bermsam muka...tp aku percaya kita akan bersatu balik..don't worry..aku akan tolong kawan sekelas aku jika korang ada masalah..tp apa pun thanx dah jd ketua kelas kitaorang dan aku tao nk pegang jawatan ketua kelas bukannya senang..

p/s to bos : hope ko sehat dari sakit DENGGI ko uh...

AKMAL ( KEMAL ) = to kemal..haha dia nie mula2 first time kenal dia macam bajet GOAT2 je..bajet macho pun ada..haha tp bile dah lama kenal dia ni ok orangnya..huhu..dalam kelas hobi dia lau nmpk meja kepala dia mesti disitu..haha suka tido...dalam kelas pun senyap je..haha..tp aku minta maaf kat ko sbb pnggil ko GAYGOLOK..haha...

HELMI (AMI) = seorang yg pintar dalam programming principles dalam membuat IPO..kadang2 dia tolong aku...dia ni buat masa sekarang xda masalah bg aku..dia still ok je..

ZAIM = zaim nie senyap je didalam kelas..xsuka nk bercakap ( maybe nk tumpukan perhatian dalam kelas )...pandai dalam matematik..dia nie kurang bercampur ngan group lelaki..tp dia baik doe!!..xpernah kedekut ilmu..

AMIN (MANJA)= huhu amin nie nampak je cool tp korang x tao apa yg secret tentang amin nie...dia ni jiwang karat doe!! huhu..minta ayat bunga2 cinta dari dia je lao nak usha perempuan nie..bukan setakat ayat...tips pun bolee!! haha..jgn pandang rendah k

FIRDAUS ( AHCONG ) = Diberi gelaran ahcong sebab membe lama dia pnggil ahcong..knapa membe lama panggil ahcong?? sebab dia nie ada keturunan cina..umur dia sekarang 20 tp perangai mcm adik2...seorang yg cool..kadang2 touching juga..dalam kelas pun snyap..tp sory apa aku nk cakap nie...aku xpuas hati bile aku dapat assgment group ngn ko..kadang2 ko melambatkan kerja aku..ko tao kan lau aku dapat assignment hari ni,,arini gak aku nak siapkan..tp takpe la itu dulu..sekarang kau dah mula berubah..lg satu kurangkan la main game dota ko uh...hehe ( aku yang cakap pun sama je asyik nk buka FB dan post blog jew ) hehe..

ZULKARNAIN (ZUL) = zul?? sapa dia ni?? haha dia ni adalah owner blog nie..haha aku pun xtao perangai aku..nk tao kew?? aku rasa xpyah lah k..haha..nnti aku cerita pernagai baik aku jew kat korang...haha...yela2x aku cerita..ok aku ni orangnya kira sensitif juga la..pnas baran pun ada..touching pun ada..aku ni xdew kebaikan pun...hehe..aku paling tidak suka org yg suka tipu dan permainkan aku...aku mmg anti gila2..aku rajin?? mana ada..aku mcm korang jew cuma aku nie xsuka nk tangguh2 kan kerja..kadang2 aku pun ada gedix2...tp sampai hati korang panggil aku aaWwwww!!!..huaaa pnas doe..aku jnji psnie aku xkan palat korang ag..haha merajuk lak aku nie..haha aku nie mmg mcm nie yela bufday aku 24/12/1992..( promote bufday ni jgn lupa bg kek tao ) so aku nie manja ar juga..haha..xcaya?? xcaya dah..haha

ok2 bg yg budak2 perempuan DIPS1-S4 akn ku ceritakan kemudian hari k..aku sudah kepanatan ni,...

p/s : THANX KEPADA 3 ORANG YG DAPAT MARKAH TERINGGI DALAM TEST 1 DIGITAL LOGIK..kepada yang lain termasuk aku jom kita struggle dalam pelajaran agar kita semua xpyah nk ulang sem ag...k..caiyokkkk buat yg terbaik!!! DAN kepada sesiapa yang tidak puas hati bila aku post blog nie jgn lupa jumpa aku k...jgn korang pendam dalam2 sudah...face 2 face k jgn face 2 book lak..haha!!

2 ulasan:

Rain berkata...

ha3!! aku org first yg coment!!!

ape nie??? aku laks yg jd couple ko??? aku still steady... bad mood 2 bese r an? ha3

zul berkata...

hahaha..yes...tau pun ko nk comment

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails