Pages

Selasa, 21 September 2010

fobia dengan kucing?

aku suka kucing.. tapi ada jugak kawan-kawan aku yang takut kucing.. tambah-tambah orang perempuan, boleh menjerit bila kucing sentuh dia.. ahaha.. kucing kan binatang kesayangan rasul kita.. kepada yang takut kepada kucing, cuba fikir kembali.. kucing boleh bunuh orang ka?? kucing cakar sampai bedarah ka? mana ada!! ahahaa.. jadi apa alasan anda untuk takut kepada kucing?

ahahaa.. budak ni dengan anak kucing pon menjerit.. siap kata "dah bdarah dah muka aku" padahal mana ada apa-apa pun.. ahaha.. kalau harimau dok dekat dengan budak tu, ntah-ntah dia jerit apa pulak "eh, aku dah mati ni.. aku dah mati" kalau aku jadi budak tu, aku jerit ja "aku takda telor, aku takda ko**" ahahahahahahahah.. layan video ni pulak..

video : jerit takut kucing depan ratusan penonton

sangat cool bukan? dijemput ke talk show sebab penakut dengan kucing.. tapi malu balik, terjerit macam orang gila nampak hantu depan orang ramai.. malu gila kot.. tak tau nak letak muka aku kat mana dah.. kalau aku jadi dia, aku potong kepala aku, flush dalam jamban.. nasib baik laa manusia ni memahami.. manusia macam aku ja tak memahami.. suka gelak kat orang.. ahaha..

P/s : kepada ika jgn tkot dengan kucing tao..lao tak zul buat mcam dalam vidoe uh nk x?? hehehe ( mood kejahatan sudah kembali )

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails