Pages

Ahad, 19 September 2010

KEPADA SEMUA MEMBE YG TIDAK MENGETAHUI!!

OK!! dngar sini...korang semua tengok BLOG aku an.. so tinggalkan komen yea..aku nk tao respon korang bagaimana...ok ke tidak..ok aku tunjuk an cara2 bagaimana nk tinggal an komen dekat sesebuah blog..ok tengok gmbar dibawah

diatas uh gmbar blog aku an..ok tngok gmbr dengan teliti ada nmpak x perkataan

UPDATE BY ZUL 0 ULASAN 

ok kalau tidak nampak juga tngok gmabr dibawah


ok dah nmpak?? ok so korang tekan 0 ULASAN dan korang akan ditemukan dengan gmabr dibawah


ok kkorang nmpak kotak uh an..so tuliskan komen anda didalam kotak tersebut..then korang boleh pilih identiti yg korang nk tonjolkan..haha..

so sapa yg ada blogger boleh pilih kotak yag first...

kedua korang boleh pilih NAMA/URL disini korang leyh tinggal an nama pasuh at ruangan URL korang letak ar URL facebook korang k

LAst, kalau korang xnak nama korang ditonjolkan pilih lah TANPA NAMA .. 

korang paham tak apa yag aku terngkan nie?? lao xpaham gak aku ada cara mcm mana nak cepat faham..tgok caranya dibwah:-

1. gelengkan kepala sekali

2.anguk 2 kali

3.hantuk kepala dekat pc 1 kali

4. korang tutup pc terus tido..bhahaha

p/s : USAHA TANGGA KEJAYAAN!!

Tiada ulasan:

LIHAT!!

Related Posts with Thumbnails